Point S rośnie w siłę i otwiera flagowe punkty w Chinach

Po ogłoszeniu wejścia na chiński rynek w październiku 2019 r., Point S otworzył właśnie swoje dwa pierwsze flagowe punkty w Foshan na południu tego kraju.

Point S rośnie w siłę i otwiera flagowe punkty w Chinach

Point S sformalizował wspólne przedsięwzięcie - Point S Chiny - z dwoma głównymi chińskimi graczami z branży motoryzacyjnej, firmami Suremoov i Harson poprzez członkostwo ich własnych sieci, zakomunikowane pod koniec roku 2019 podczas paryskiego pokazu Equip'Auto i oficjalnej ceremonii w Szanghaju jaka odbyła się 25 października ubiegłego roku.

Otwarciu dwóch flagowych centrów samochodowych, towarzyszy program szkoleniowy wdrożony przez chiński zespół Point S, powiązany z wizualizacją serwisów należących dotychczas do sieci dwóch lokalnych partnerów, które to sieci reprezentowane są przez ponad 1200 centrów samochodowych. Plan rozwoju Point S pozostaje ambitny i ma na celu pozyskanie ponad 1000 dodatkowych warsztatów franczyzowych do 2025 r. co ma służyć optymalnemu pokryciu siatką serwisów Point S całego kraju.

Zlokalizowane w mieście Foshan (niedaleko Kantonu, na południu kraju), dwa pilotażowe punkty sprzedaży zostały oficjalnie zaprezentowane w dniach 29 maja i 6 czerwca w obecności liderów sieci Suremoov i Harson, a także wielu urzędników, dziennikarzy, dostawców i potencjalnych partnerów. Wydarzenia te przyciągnęły również ponad 3 000 klientów zainteresowanych koncepcją Point S. Pilotażowe centra serwisowe, w tym jeden 15-to stanowiskowy, drugi 10-cio, zostały dostosowane do kolorów Point S zgodnie z wytycznymi określonymi w księdze graficznej Point S przy jednoczesnym zachowaniu specyfiki rynku chińskiego.

Nie zważając na kryzys zdrowotny, który wstrząsnął zarówno Chinami, jak i resztą świata, Point S potwierdza swoje ambitne cele jakie zakłada w odniesieniu do rynku chińskiego, który jest na najlepszej drodze do tego aby stać się największym na świecie rynkiem usług serwisowych. Pan Lan, założyciel Suremoov, mówi z entuzjazmem: „Zarówno Suremoov, jak i Harson mają za sobą odpowiednio 16 i 20 lat doświadczeń w obsłudze sieci detalicznej, w połączeniu z marką Point S i doświadczeniem w relacjach z międzynarodowymi dostawcami, umożliwiamy naszym serwisom optymalizację zysków”.

Odnosząc się do opinii Pana Fabiena Bouquet, CEO Point S International, jest on zachwycony pierwszym krokiem w tak dużym projekcie jakim jest obecność sieci Point S na Chińskim rynku: „Kryzys zdrowotny nie wpłynął na nasze ambicje ani nie zmienił naszego biznes planu na rynku chińskim, wręcz przeciwnie, potwierdził nasze scenariusze rynkowe, które w przyszłości przyspieszą i zwiększą atrakcyjność naszej oferty franczyzy lokalnej i naszej marki wprowadzanej wspólnie z niezależnymi chińskimi graczami działającymi na tym rynku w bliskim nam sektorze… ”

Opierając się na ugruntowanych i uznanych partnerach na rynku chińskim, Point S zamierza stać się kluczowym graczem w zakresie serwisowania pojazdów iw Chinach, tym saym umocnić swoją pozycję światowego lidera na 4 kontynentach, w 39 krajach z ponad 5 500 punktami serwisowymi.

Point S
Utworzony w 1971 roku Point S jest światowym liderem w dziedzinie opon i serwisowania pojazdów. Posiadając ponad 5 500 punktów sprzedaży, firma jest obecna w 39 krajach i zatrudnia ponad 23 000 osób. Grupa Point S sprzedaje ponad 18 milionów opon rocznie, a jej obroty przekraczają 3 miliardów euro.

Point S

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych