Na tegorocznych targach IAA we Frankfurcie producent opon w klasie premium, firma Hankook, zaprezentuje w ramach swojej kampanii „The Next Driving Lab” kolejną zaawansowaną innowację w dziedzinie opon: obracaną o 360° oponę „Ball Pin Tyre”.
Firma Hankook zaprezentuje na tegorocznych targach IAA we Frankfurcie w ramach swojej kampanii „The Next Driving Lab” obracaną o 360° oponę „Ball Pin Tyre”. Projekt ten przedstawia zaawansowaną technologię Hankook, która oferuje futurystyczną przyjemność jazdy. Zainicjowana w 2013 roku i do dziś kontynuowana kampania jest dowodem wieloletniego zaangażowania firmy w innowacyjne, przyszłościowe rozwiązania.
„Ball Pin Tyre” to opona obracana o 360°, dzięki czemu umożliwia pokonywanie zakrętów pod kątem prostym i przejazd slalomem. W tym celu Hankook wyposażył pojazd w zaawansowany żyroskop i trzy koła omnikierunkowe. Żyroskop i czujnik żyroskopowy mierzą i wykrywają kąt pojazdu w przestrzeni trójwymiarowej, aby zapewnić równowagę między oponami i karoserią. Ponadto precyzyjne sterowanie trzech kół omnikierunkowych oferuje kierowcy swobodę jazdy przy każdej prędkości.
„Kampania „The Next Driving Lab” Hankook dowodzi zaangażowania firmy poprzez innowacyjność w dziedzinie technologii w rozwój przemysłu motoryzacyjnego”, wyjaśnia Seung Hwa Suh, wiceprezes i CEO Hankook Tire.
Kampania „The Next Driving Lab” została zainicjowana w roku 2013 wraz z odsłoną modelu Digital Creative Car projektu Hankook Tires na ulicach Seulu (Korea). Kolejnym modelowym projektem kampanii był „Mind Reading Tyre” (opona „czytająca w myślach”), która potrafi reagować na polecenia przesyłane przez fale mózgowe. Oficjalny film Hankook do trzeciego projektu kampanii „The Next Driving Lab”, „Ball Pin Tyre”, jest dostępny na stronie firmy http://www.hankooktire.com lub na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=dTz-jszAkQ4&list=PLEB24B2655ECD46D6.