Continental szkoli bezrobotnych

Oficjalny sponsor daje bezrobotnym mieszkańcom RPA wyjątkową szansę udziału w programie szkoleniowym.


Przed rozpoczęciem przyszłorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA 2010 w RPA, koncern Continental uruchomił lokalny program szkoleniowy we współpracy z odnoszącą sukcesy edukacyjne szkołą  „Energy Guides” z Johannesburga, kształcącą kadry na potrzeby branży turystyczno - hotelarskiej. Continental sfinansuje koszty nauki 13 młodych kobiet i 13 młodych mężczyzn – bezrobotnych dotąd mieszkańców stolicy RPA. Międzynarodowy dostawca w branży motoryzacyjnej jest jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA 2010.

Continental dla młodych Afrykańczyków„Pragniemy dać tym młodym mieszkańcom RPA szansę na zdobycie nowych perspektyw kariery. Wiemy z doświadczenia, że w trakcie mistrzostw będziemy mieli dużo pracy, dbając o to, by nasi zaproszeni z całego świata goście dobrze wspominali pobyt w Republice Południowej Afryki. Logicznym zatem było skompletowanie zespołu składającego się także z mieszkańców Johannesburga, którzy będą naszymi lokalnymi przewodnikami i pomocnikami", wyjaśnia Heinz-Gerhard Wente, członek zarządu odpowiedzialny za administrację personalną w koncernie Continental.
Program szkoleniowy dla młodych Afrykańczyków obejmuje szczegółowe informacje na temat nowoczesnej branży turystycznej i obsługi klienta. Ponadto przewiduje intensywne kursy doskonalenia języka angielskiego oraz przekazywanie kompleksowych informacji na temat działalności FIFA oraz organizacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA 2010. Po zakończeniu szkolenia, jego uczestnicy przez trzy miesiące będą zdobywać praktyczne doświadczenie w znanych firmach turystycznych i hotelarskich. Zwieńczeniem programu będzie praca dla koncernu podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA 2010.

Od 1995 r. Continental aktywnie uczestniczy w sponsoringu międzynarodowego futbolu  i może poszczycić się ogromnym doświadczeniem w tej dziedzinie. Był głównym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA (1995 - 2000), Mistrzostw Świata FIFA 2006 (2003 - 2006) i Mistrzostw Europy UEFA 2008 (2006 - 2008). Tak jak w przypadku poprzednich turniejów, na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej FIFA 2010 w Afryce Południowej, Continental opracował indywidualny program uwzględniający lokalne uwarunkowania. Centralny zespół projektowy Continental odpowiedzialny za implementację działań sponsoringowych w RPA jest wspierany przez szwajcarską agencję Interface Marketing, specjalizującą się w aktywacji sponsoringu.

W Port Elizabeth, w Republice Południowej Afryki, Continental ma własną fabrykę opon do pojazdów osobowych, która zatrudnia 1600 osób. W roku 2009 r. wyprodukowano w niej ok. 2,9 miliona opon.

Źródło: Continental
Udostępnij

Continental

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych