Strategiczny sojusz sieci Point S z grupą Mobivia właścicielem marek Norauto i Midas

Sieć serwisów Point S i Mobivia Groupe (Norauto, Midas) utworzyły grupę zakupową aby wzmonić swoją pozycję na rynku zdominowanym przez światowych producentów. Inicjatywa ta ma na celu poprawę warunków zakupu towarów.

Strategiczny sojusz sieci Point S z grupą Mobivia właścicielem marek Norauto i Midas

Powołana do życia spółka joint venture skoncentruje się na optymalizacji i poprawie warunków zakupu opon i części zamiennych, na każdym z rynków na którym działa sieć Point S i grupa Mobivia. Potencjał sprzedażowy nowego podmiotu to 22 milionów opon, oferowanych w 4500 serwisach. Oznacza to, że Point S i Mobivia będą największą grupą na świecie. Każda z firm tworzących sojusz pozostanie nadal w pełni niezależnym podmiotem w zakresie swojej polityki handlowej i rozwoju.

Strategiczny sojusz to dobra wiadomość dla klientów obu sieci, które dzięki poprawie warunków zakupu będą mogły oferować towary w niższych cenach.

Grupa Point S założona w 1971 roku, obecna jest w 28 krajach i posiada 3300 serwisów, ze sprzedażą 16 milionów opon rocznie.
Grupa Mobivia (m.in. Norauto, Midas) istnieje od 45 lat i jest obecna w 16 krajach, posiada 1258 serwisów.

Udostępnij

UNIGUM

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych