Nowe opony do naczep w transporcie gabarytowym

Continental, wprowadził do oferty nową rodzinę opon dla segmentu naczep typu mega. Opony dostępne w rozmiarach 435/50 R 19.5 i 445/45 R 19.5 zapewniają oszczędność paliwa zarówno w transporcie regionalnym, jak i długodystansowym.

Opór toczenia zmniejszony o 15 procent, ulepszony wzór bieżnika czy możliwość jego bieżnikowania gwarantują zwiększenie maksymalnych przebiegów opon.

W transporcie ładunków ciężkich kwestią kluczową jest optymalne wykorzystanie każdego metra sześciennego dostępnej przestrzeni ładunkowej. Firma Continental stworzyła nową linię opon dla segmentu naczep typu mega, dzięki której możliwe jest maksymalne wykorzystanie czterometrowego limitu wysokości samochodu obowiązującego w Europie.

Opony Continental Conti Hybrid HT3

Opona Conti Hybrid HT3 435/50 R 19.5 jest najnowszą ofertą w gamie produktów Continental. Nowe opony do naczep, dostępne w rozmiarach 435/50 R 19.5 i 445/45 R 19.5, charakteryzują się wysokim współczynnikiem obciążenia oraz zmaksymalizowanym przebiegiem, połączonym ze zmniejszoną średnicą opony. Podobnie do porównywalnego rozmiaru opon 22.5” nowe ogumienie Conti Hybrid 435/50 R 19.5 oraz Conti Hybrid HT3 445/45 R 19.5 wytrzymuje obciążenie na oś do 9 ton. Jednocześnie umożliwiają maksymalne wykorzystanie wewnętrznej trzymetrowej wysokość załadunku zastosowanej w naczepach typu mega. Dzięki zoptymalizowanemu konturowi opony oraz równemu rozkładowi sił nacisku, nowe opony naczepowe zużywają się w sposób równomierny, co z kolei przekłada się na ich wydłużoną żywotność.

Projektanci inżynierowi zmniejszyli opór toczenia nowej opony naczepowej o 15 % w stosunku do jej poprzedniczki. Dzięki temu opony w obu rozmiarach zakwalifikowano do klasy „B” w zakresie zużycia paliwa według unijnych norm etykietowania opon. Zastosowanie opon Conti Hybrid HT3 435/50 R 19.5 i Conti Hybrid HT3 445/45 R 19.5 umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa zarówno w transporcie regionalnym, jak i długodystansowym.

Nowy kontur opony i wzór bieżnika nadają oponie niezwykłą wytrzymałość, zwłaszcza w obszarze barku opony. Dzięki tym cechom, a także grubszej warstwie gumy pod bieżnikiem ("Plus Volume Pattern”), opony z tej serii charakteryzują się dłuższą żywotnością przy równomiernym zużyciu bieżnika. Optymalizowany wzór wewnętrznych rowków bieżnika zapobiega uwięzieniu kamieni i drobin piasku. Bieżnik po stronie barkowej jest szczególnie wytrzymały, co dodatkowo zwiększa żywotność opony.

Zarówno opony Conti Hybrid HT3 435/50 R 19.5, jak i Conti Hybrid HT3 445/45 R 19.5 posiadają oznaczenie M+S (błoto i śnieg).

Podobnie jak wszystkie opony z rodziny Conti Hybrid, oba typy nowych opon naczepowych doskonale współpracują ze sprawdzonymi rozwiązaniami ContiLifeCycle. Specjalne wskaźniki umieszczone po bokach bieżnika pokazują głębokość bieżnikowania. Ponadto, zastosowana w karkasie opony Conti Hybrid HT3 435/50 R 19.5 i Conti Hybrid HT3 445/45 R 19.5 technologia AirKeep zmniejsza opory toczenia spowodowane deformacjami wynikającymi z utraty ciśnienia w oponach. Stopka ze wzmocnieniem stalowym oraz nowe sztywniejsze opasanie optymalizują proces bieżnikowania opon.


Źródło: Continental
Udostępnij

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych