Noise Shield znacząco obniży poziom hałasu wewnątrz pojazdu

Dunlop wprowadza nową technologię Noise Shield, która znacząco obniży poziom hałasu wewnątrz pojazdu podczas jazdy. Dzięki zmniejszeniu hałasu w aucie nawet o 4 decybele, pozwoli rozkoszować się jazdą czy wsłuchać w dźwięk silnika swojego auta.

Dunlop Noise Shield

Technologia pod nazwą "Noise Shield" niweluje hałas wewnątrz auta, generowany przez rezonans powietrza zamkniętego w oponie. Hałas ten powstaje, gdy opona toczy się po nawierzchni i jest strukturalnie przenoszony do środka pojazdu. Technologia "Noise Shield" opracowana przez Dunlopa polega na wyłożeniu wnętrza opony technicznie zaawansowaną pianką, która pomaga ograniczyć wibracje powietrza. Pianka skutecznie tłumi rezonans wewnątrz opony, zmniejszając poziom hałasu nawet o 11 dBA, co przekłada się na zmniejszenie poziomu hałasu w kabinie nawet 4 decybele. Wnętrze pojazdu staje się znacznie cichsze zarówno przy mniejszej, jak i większej prędkości auta.

Strukturalnie zaawansowana pianka jest bardzo lekka i nie wpływa na właściwości jezdne opony, ani na jej indeks prędkości. Pianka jest integralną częścią opony przez cały okres eksploatacyjny i w normalnych warunkach nie traci zdolności do tłumienia hałasu.

Dunlop Noise Shield logo

Dunlop opracował technologię "Noise Shield" na zlecenie marki Audi do zastosowania w sportowych modelach RS6 i RS7, a także w nowym A8. Rozwiązanie jest dostępne w następujących pojazdach i oponach:

Audi RS6
Dunlop Sport Maxx GT - 285/30ZR21 100Y XL1
Dunlop WinterSport 4D - 285/30ZR21 100W XL

Audi RS7
Dunlop WinterSport 4D - 275/30R21 98W XL

Audi A8
Dunlop Sport Maxx GT - 275/35ZR21 103Y XL


Źródło: Dunlop
Udostępnij

Dunlop opony

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych