MICHELIN X-Super Terrain AD – szybsza praca na budowach

Michelin wprowadzi w 2010 roku nowy rozmiar opony Michelin X-Super Terrain AD – 29.5 R 25 – przeznaczonej do wozideł przegubowych.

Michelin X-Super Terrain ADOpona Michelin X-Super Terrain AD charakteryzuje się zwiększoną o 10 proc. trakcją, nowym samooczyszczającym bieżnikiem oraz zwiększoną przyczepnością wzdłużną i poprzeczną. Bieżnik opony jest grubszy, głębszy i bardziej wytrzymały, co ogranicza koszty jej eksploatacji. Trwałość opony wzrosła o 10 proc. dzięki:
Zwiększeniu grubości bieżnika o 10 proc.,
Trwalszemu umocowaniu klocków bieżnika dzięki grubszej warstwie gumy pod bieżnikiem,
Nowej architekturze klocków bieżnika, która zmniejsza drgania pojazdu podczas jazdy.

Zastosowanie opony Michelin X-Super Terrain AD wyraźnie przyspiesza pracę na budowach. Pojazdy wyposażone w te opony mogą pokonywać do 26 km w ciągu godziny, o ponad 18 proc więcej od modelu, który zastępuje.
„Masywna budowa klocków bieżnika opony Michelin X-Super Terrain AD zwiększa produktywność wozideł przegubowych na budowach. Opona wytrzymuje najtrudniejsze warunki oraz pozwala na zwiększenie wydajności przedsiębiorstw budowlanych.” – powiedział Adam Frencek, menedżer do spraw produktu w firmie Michelin Polska S.A.
Opona Michelin X-Super Terrain AD została zaprojektowana w sposób, który ułatwia jej bieżnikowanie. Masywny bieżnik chroni warstwy opasania i osnowę przed uszkodzeniami, podczas gdy struktura radialna opony zmniejsza ryzyko zmęczenia materiału, często spotykane przy transporcie ciężkich ładunków. Tak skonstruowany bieżnik zmniejsza wibracje, co poprawia komfort prowadzenia pojazdu.
Również w 2010 roku, Michelin wprowadzi na rynek nowy rozmiar opony do dźwigów Michelin X-Crane AT 525/80 R25.


Źródło: Michelin
Udostępnij

Michelin opony

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych