Bridgestone Blizzak LM30 i LM35 dla bezpieczeństwa i zrównoważonych osiągów zimą

Bridgestone wprowadza dwie nowe opony, opracowane specjalnie z myślą o środkowoeuropejskich warunkach zimowych. W obu modelach zastosowano nową technologię nacięć lameli dla poprawy osiągów oraz zwiększenia obszaru kontaktowego z podłożem.

Sztywne klocki zapewniają doskonałe prowadzenie oraz dużą stabilność pojazdu zimą, a nowa, najwyższej klasy mieszanka - wyjątkową przyczepność w każdych warunkach pogodowych.

Zarówno LM30, jak i LM35, wypadły rewelacyjnie w testach środowiskowych Bridgestone. Zapewniają do 16% mniejsze opory toczenia, obniżone o 2,5% zużycie paliwa oraz redukcję emisji dwutlenku węgla o 4,5g/1km*.

LM30
Niezwykle wytrzymała opona, zapewniająca doskonale wyważone osiągi na śniegu i mokrej nawierzchni.

•    zwiększona przyczepność i maksymalna kontrola na śniegu
•    krótsza droga hamowania i lepsze prowadzenie na mokrym
•    niezawodność i pewność w każdych warunkach pogodowych
Bridgestone_lm30.jpg
Nacięte rowki 3D Washboard
Nowa technologia nacięć zastosowana w centralnym żebrze poprawia osiągi i usztywnia klocki dla zapewnienia wyjątkowej stabilności w warunkach zimowych.
Bridgestone_lm30_1.jpg Duża przyczepność centralnych klocków
Duże zagęszczenie nacięć w obszarze centralnym opony dla maksymalnego efektu „wgryzania” oraz przyczepności na ubitym śniegu i lodzie.
  Bridgestone_lm30_2.jpg Wyżłobienia w kształcie litery Z
Połączenie żeber opony z centralnymi rowkami oraz duże zagęszczenie nacięć pozwalają na odprowadzanie śniegu we wszystkich kierunkach jazdy.
  Bridgestone_lm30_3.jpg LM35
Najwyższe osiągi i wysoka precyzja kierowania na mokrej i suchej nawierzchni dla pojazdów o dużej mocy silnika.

•    wysokie osiągi
•    znakomite prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni
•    stabilność i pełna kontrola przy wysokich prędkościach   Bridgestone_lm35.jpg Podłużne rowki centralne
Cztery szerokie rowki pozwalają na wydajne odprowadzanie wody i błota pośniegowego z obszaru kontaktowego opony z podłożem.
Bridgestone_lm35_1.jpg Trójwymiarowe nacięcia  klocków
Redukują zawirowania wody na czole klocków odprowadzających i zwiększają odporność na aquaplaning. Bridgestone_lm35_2.jpg Podłużne rowki boczne
Podłużne rowki na klockach barkowych zapewniają maksymalną stabilność w zakrętach.   Bridgestone_lm35_3.jpg
Źródło: Bridgestone
Udostępnij

Bridgestone opony

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych