Pierwsza kampania wizerunkowa Bridgestone w Polsce

25 maja ruszyła w Polsce kampania wizerunkowa koncernu Bridgestone, będąca częścią ogólnoświatowych działań reklamowych prowadzonych w Europie, Japonii i Stanach Zjednoczonych.

Kreacja prasowa kampanii wizerunkowej Bridgestone- Celem kampanii jest przede wszystkim wzrost świadomości marki. Sprzedaż produktów Bridgestone w Polsce rośnie z roku na rok. Posiadamy szeroką sieć dystrybucyjną w kraju, a nasze opony są dostarczane na fabryczne wyposażenie dla wielu nowych pojazdów. Poprzez kampanię chcemy poinformować klientów o szerokim asortymencie opon oferowanych zarówno na potrzeby rynku konsumenckiego, jak i komercyjnego. Dlatego spot reklamowy został przygotowany z myślą o zróżnicowanej grupie odbiorców, którzy zakup opon o doskonałych osiągach, bezpiecznych i odznaczających się najwyższą  jakością, traktują jako ważną inwestycję. Poprzez kampanię chcemy poinformować, że oferujemy wysokiej klasy, technologicznie zaawansowane produkty do niemal każdego rodzaju pojazdu – wyjaśnia Armand Dahi, Dyrektor Zarządzający Bridgestone Sales Polska.

Unikalne doświadczenia zdobyte w sportach motorowych, pomyślne testy na najbardziej wymagających torach wyścigowych świata oraz wyjątkowa precyzja wykonania, stanowią łącznie o wyjątkowości opon Bridgestone. Klienci znajdą wśród nich opony wysokich osiągów, opony przeznaczone dla samochodów z napędem na cztery koła, opony motocyklowe, zaawansowane technologicznie opony run flat oraz przyjazne środowisku naturalnemu opony ECOPIA.
Dla rynku komercyjnego przygotowano najlepszy pakiet rozwiązań w celu zapewnienia polskim przedsiębiorstwom niskich kosztów eksploatacji pojazdów oraz ogólno pojętej efektywności w biznesie. Bridgestone oferuje opony do samochodów ciężarowych, autobusów, pojazdów rolniczych oraz budowlanych włączając w to opony niskoprofilowe, ekstra szerokie oraz opony bieżnikowane do samochodów ciężarowych.

Kampania spotowa potrwa do połowy listopada i obejmie: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, TVN24, TVN CNBC, TVN Turbo, Polsat, Polsat Sport, Polsat Play, TV4 oraz stacje tematyczne. Reklamy Bridgestone opublikują ogólnopolskie magazyny: Auto Świat, Polityka, Newsweek, Przekrój, Wprost, Motor, Focus, Auto Moto, National Geographic,  Auto Motor i Sport, Logo, Top Gear, Forbes, WRC oraz wyemitują portale gospodarcze i motoryzacyjne: Money.pl, Bankier.pl, Parkiet.com, Moto.pl, Sport.pl, Moto.onet.pl.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja DDB Berlin.

Grupa Bridgestone
Bridgestone to czołowy światowy producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych. Japoński koncern założony w 1931 roku przez Shojiro Ishibashi, posiada obecnie 50 fabryk ogumienia na całym świecie, w tym fabrykę w Poznaniu.
Spółka handlowa Bridgestone Sales Polska powstała w 1994 roku i obecnie zatrudnia 45 osób.

Japońska grupa jest w Polsce właścicielem firm produkcyjnych: Bridgestone Poznań, Bridgestone Diversified Products Poland w Żarowie na Dolnym Śląsku, Firestone Industrial Products Poland w Wolsztynie w Wielkopolsce oraz najnowszej - fabryki opon do samochodów ciężarowych i autobusów w Stargardzie Szczecińskim.

Źródło: Bridgestone
Udostępnij

Bridgestone opony

Awaria w trasie? Zadzwoń! Mobilny Serwis Opon!  
Toruń 604 216 516    Grudziądz nieczynny do 09.07.2017    Żnin 668 80 40 20

kim jesteśmy

Point S UNIGUM to sieć profesjonalnych serwisów ogumienia i szybkich napraw, dostarczająca towary i usługi w konkurencyjnych cenach, z gwarancją najwyższej jakości ich wykonania.

serwis mobilny

Mobilny Serwis Opon Toruń, Grudziądz i Żnin, to w pełni wyposażone pojazdy, świadczące usługi naprawy i wymiany wszystkich rodzajów opon w dogodnym dla Państwa czasie i miejscu.

Zaloguj