Opony Dębica zwcięzcą rankingu Produkt Roku 2008

Opony wytwarzane przez Firmę Oponiarską Dębica S.A. po raz kolejny okazały się najlepszym produktem w dorocznym rankingu czytelników pisma „Reader’s Digest”.

W ankiecie miesięcznika opony z Dębicy zwyciężyły w kategorii „Opony samochodowe”, zdobywając aż 32,2 procent głosów.

W konsumenckim badaniu „Reader’s Digest” czytelnicy wybierali Produkt Roku, który sami najchętniej i najczęściej kupują. Najlepiej oceniane marki były spontanicznie wskazywane przez ankietowanych. Wśród sześciu kategorii branżowych (Auto, Finanse, Kulinaria, Medycyna, Uroda/Higiena oraz Ty i dom) znalazło się 36 kategorii produktowych. Patronat merytoryczny nad plebiscytem objęła Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

Uroczyste wręczenie laureatom certyfikatów „Produktu Roku 2008” odbyło się dzisiaj w Warszawie.

„Przyznanie godła ‘Produkt Roku 2008’ potwierdza, że użytkownicy opon marki Dębica są zadowoleni z ich jakości, ufają tej marce i chętnie polecają ją innym kierowcom. Kolejny rok na szczycie rankingu czytelników ‘Reader’s Digest’ jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji” – powiedziała Marta Konopacka, Dyrektor ds. Komunikacji Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. „Osiągnięcie tego sukcesu, i to po raz kolejny, nie byłoby możliwe bez ogromnego zaangażowania naszych pracowników, dzięki którym produkowane w Dębicy opony są eksportowane i sprzedawane w kilkudziesięciu krajach świata” – dodała M. Konopacka.

DębicaMarka Dębica co roku potwierdza swoją wysoką wartość, zdobywając uznanie klientów w prestiżowych konkursach. W grudniu 2008 r., w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika „Rzeczpospolita”, w którym oceniano wartość 330 rodzimych brandów, Dębica zajęła wysokie 24. miejsce w kategorii „siła marki”. Opony z Dębicy doceniono również w plebiscycie tygodnika „Wprost” oraz konkursie „Superbrands”. Dębicka fabryka regularnie zwycięża również w rankingu największych przedsiębiorstw na Podkarpaciu.

Firma Oponiarska Dębica S.A., produkująca opony marki Dębica, jest liderem polskiego rynku opon do samochodów osobowych i dostawczych. Od 1995 r. inwestorem strategicznym w spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Firma Oponiarska Dębica S.A. sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. do: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch, USA i Brazylii.

Źródło: Dębica
Udostępnij

Dębica opony

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych